Vervangende stempas aanvragen
Ben je jouw stempas kwijt of heb je geen stempas ontvangen? Dan kun je een vervangende stempas aanvragen. Dat kan op twee manieren:
1. Digitaal via DigiD
Je kunt een vervangende stempas digitaal aanvragen via DigiD. Hierbij geldt dat je jouw aanvraag doet vóór 3 juni 2024 17.00 uur.
2. Het formulier 'Verzoek om vervangende stempas'
Je kunt ook het formulier 'Verzoek om vervangende stempas' invullen. Daarna lever je het formulier bij ons in. Lees hoe en wanneer je het formulier in kunt leveren.
Formulier inleveren op drie manieren
Het formulier inleveren kan op drie manieren:
1. Via de balie in het gemeentehuis
Je levert het formulier in bij een speciaal hiervoor ingerichte balie in de publiekshal van het gemeentehuis. Je maakt hiervoor een afspraak. Zorg ervoor dat je een geldig identiteitsbewijs meeneemt. Een afspraak maken is mogelijk tot en met 5 juni 2024 vóór 12.00 uur.
2. Via e-mail
Stuur het ingevulde formulier naar verkiezingen@sint-michielsgestel.nl. Dit is mogelijk tot en met 3 juni 2024 17.00 uur.
3. Via een brief
Stuur het ingevulde formulier naar postbus 10.000, 5270 GA Sint-Michielsgestel ter attentie van team Burgerzaken. Let op: doe dit vóór 3 juni 2024 17.00 uur.
Belangrijk om te weten
Heb je een vervangende stempas ontvangen? Dan kun je alleen met deze vervangende stempas stemmen. Vind je de oorspronkelijke stempas terug of ontvang je deze later per post? Dan kun je met de oorspronkelijke stempas niet meer stemmen. Deze stempas is dan ongeldig.
Meer informatie over stemmen
-
Lees hoe het werkt om te stemmen