Stempas kwijt of niet ontvangen
Ben je jouw stempas kwijt of heb je geen stempas ontvangen? Dan kun je een vervangende stempas aanvragen. Dat kan via DigiD of door het formulier 'Verzoek om vervangende stempas' in te vullen. Daarna lever je het formulier bij ons in.
Het formulier inleveren kan op drie manieren:
1. Via de balie in het gemeentehuis
Dat kan bij een speciaal hiervoor ingerichte balie in de publiekshal van het gemeentehuis. Je maakt hiervoor een afspraak. Zorg ervoor dat je een geldig identiteitsbewijs meeneemt. Een afspraak maken is mogelijk tot en met 21 november 2023 vóór 12.00 uur.
2. Via e-mail
Stuur het ingevulde formulier naar Verkiezingen@sint-michielsgestel.nl. Dit is mogelijk tot en met 17 november 2023 17.00 uur.
3. Via een brief
Stuur het ingevulde formulier naar postbus 10.000, 5280 DA Boxtel ter attentie van team Burgerzaken. Let op: doe dit vóór 17 november 2023 17.00 uur.
Inleveren kan op verschillende manieren:
Via de balie in het gemeentehuis
Dat kan bij een speciaal hiervoor ingerichte balie in de publiekshal van het gemeentehuis. Je maakt hiervoor een afspraak. Zorg ervoor dat je een geldig identiteitsbewijs meeneemt.
Via een brief
Stuur het formulier naar de gemeente aan de afdeling verkiezingen. Je gebruikt het volgende postadres: Postbus 10.000, 5270 GA, Sint-Michielsgestel.
Via e-mail
Stuur het formulier per e-mail naar verkiezingen@sint-michielsgestel.nl. Verstuur jouw aanvraag voor 10 maart 2023 17.00 uur.
Digitaal aanvragen
Je kunt een vervangende stempas ook digitaal aanvragen via DigiD. Ook hierbij geldt dat je jouw aanvraag doet vóór 17 november 2023 17.00 uur.
Belangrijk om te weten
Heb je een vervangende stempas ontvangen? Dan kun je alleen met deze vervangende stempas stemmen. Vind je de oorspronkelijke stempas terug of ontvang je deze later per post? Dan kun je met de oorspronkelijke stempas niet meer stemmen. Deze stempas is dan ongeldig.