Uitnodiging inloopbijeenkomst aanlegsteiger Dommel

De gemeente Sint-Michielsgestel en Waterschap De Dommel willen een aanlegsteiger realiseren nabij het centrum van Sint-Michielsgestel. De aanlegsteiger maakt het mogelijk om meer activiteiten op het water te doen en het zorgt ervoor dat het centrum aantrekkelijker wordt voor inwoners en bezoekers.

Aanmelden voor de inloopbijeenkomst

Woon je in de buurt? Kom dan naar de inloopbijeenkomst op dinsdag 7 juli 2026 van 19.00 tot 20.00 uur in de Meander (Meanderplein 1). Tijdens deze bijeenkomst krijg je uitleg over de plannen en kun je het ontwerp bekijken, vragen stellen en je ideeën delen. Je kunt je aanmelden tot 6 juli 2026.